linnealindahl

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Lindahl - 31 oktober 2011 17:24

Hej, idag har jag varit inne i malmö och handlat två par skor och lite klädder !

NAjS !  Nu har jag börjat fixa mig för kvällen ska gå trick or treat med elin & savannnah ska bil fest !

Här kommer lite bilder på mig och ett par av skorna ! :)


   

  


skillnad ?


 

Sen blev det svart !



KLAR !



Det ska komma lite mer smink tex. svart mun och svart runt ögonen men det ska jag göra senare !


PUSS !  

Av Linnea Lindahl - 30 oktober 2011 12:55

Här har ni en bild på min lunch innan alla gäster kommer !

Det kommer upp bilder på tårtan sedan ! <3


   

PUSS :*  

Av Linnea Lindahl - 30 oktober 2011 11:09

NU är det värsta storstädningen i huset ! 

hahahah Kaninen är jätterädd för dammmsugarn, hon gömmer sig under bordet ! :)

 

Nawee... ;) PUSS !  

Av Linnea Lindahl - 30 oktober 2011 09:45

Hej, idag har man gått upp tidigt och firat pappa ;)

Han fyller igentligen år på måndag, men han ska gå upp skit tidigt så det fick bli idag ! 

nu sitter jag och chillar vid datan (Y) men denna dröm är snart slut ska STÄDA :( 

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT ! Jaja, men tröstar mig själv med att det är höstlov ;)

Senare kommer det en massa gäster hit som ska fira pappa :) 

Imorgon är det halloween ;) dåå ska jag och mamma in till malmö och handla skor (Y) ska bli najsigt !

Senare ska jag och elin 0ch savannah gå trick or treat ;) HIHIHI så ni får allt passa er ( hehe *

jaja, här har ni några bilder från vår goda scones frukost ! :)


             

Ps. ni har väl inte glömt ställa om klockan ! 

Av Linnea Lindahl - 29 oktober 2011 17:42

HEJ !

Nu har jag och mamma bakat kakor som vi ska ha imorgon när vi ska fira pappas födelsedag :)

Det ska bli roligt imorgon. Medans mamma och jag bakat har pappa lagat mat ;) 

MM, tacos ! Så här har ni några bilder att titta på ha det gött ! 


                     


Ha det mysigt, för det ska jag !

Av Linnea Lindahl - 28 oktober 2011 19:28

Har man tränat :) 

och när man kom hem fanns detta goda ting på mat bordet :)

Ska man ducha och sen blir det TV:N resten av kvällen tror jag  ;) 

PUSS


 


Jammie ;)

Av Linnea Lindahl - 28 oktober 2011 14:35

ÄNTLIGEN, höstlovet har börjat ! Även fast jag har hela lovet uppbokat redan  ( hehe *

jaja, men på onsdag ska jag och alexandra ha HALLOWEEN fest med klasskompisarna :)

ska bli kul :) ( kom ihåg att det är bara klasstjejerna som är bjudna så ingen blir sur ) <3

Men här kommer några höstliga bilder,  som jag tagit idag !

sen måste jag ta tag i allt runt omkring mig för det ser för hemskt ut ;)


                      

PUSSAR ;)

Av Linnea Lindahl - 26 oktober 2011 20:04

Hejsan :)


Idag har men gått till skolan. mådde inte direkt super ( tror jag hade lite feber :( *

jaja, men efter skolan slappa jag bara :)

Det är jag riktigt bra på faktiskt ........... hihihihi

Men här har ni lite bilder från myset i soffan just nu ;) ÄLSKAR DIG MAMMA ;*


       

PUSS :)

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards