linnealindahl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Lindahl - 30 augusti 2011 15:22

Hej :) kom hem för ca. En timme sen :) Vi hade fysik träning på idrotten ! Nice ! Det var sjukt jobbigt, men härligt på sitt sett.Nu ska jag snart äta mellanmål, nuddlar ! Skolmaten idag var inte god så jag är vrålhungrig nu.Efter jag ätit drar jag till musikskolan för en rolig grej med ett par tjejer i min ålder som också Älskar att sjunga ! Sorry för att det inte kommit så mycket uppdate försenten, det har varit så dåligtVäder så jag har helt enkelt inte orkat bara :( Nu kokar nuddlarna så bäst jag slutar med detta KANSKE hörs vi efter träningen ikväll ! :)

Av Linnea Lindahl - 28 augusti 2011 15:23

Hej :)


NU har man sprungit med pappa :)

skönt att röra på sig ;)

Men drar snart till kompis så  ska duscha !

Hej då :)  


ps. Kan inte blogg med bilder från min Ipad !

Så jag kan bara blogg med bilder på datan så ni vet men jag ska försöka sitta mer vi datan så det kommer nog

upp bilder snarast !!! :)

Av Linnea Lindahl - 26 augusti 2011 21:24

Hej :) Skit ! När man åkte freak out på Palm, så tappade man både mobil och nycklar ! Mobilen blev hittad snabbt och efter jag klev ur så tog det ca. 4- 6 min sen hittade jag nycklarna i en buske ! Mobilen var hel men den starta inte, det var inte ens en spricka ! Lite sjukt att jag hade sån tur :)Men nu blir det låne mobil så LANGA Nr !

Hk

Av Linnea Lindahl - 24 augusti 2011 17:15

Hej :) Idag börja skolan som vanligt :) ! Efter skolan stack jag till musik skolan för att sjunga. Efter det stack jag till valen och vänta på Linnea HK. Sen stack vi till banken och fixa med. Hennes id! Nu sitter vi här och är almänt osocilal :D HAHAHA ! Men vi höres :)

Av Linnea Lindahl - 23 augusti 2011 13:40

Hej :)Nu har jag kommit hem efter skoladag nr. 2 !Idag har vi typ bara chillat med våra coola lärare !Vi slutade ett idag, riktigt skönt. Men om några minuter kommer Linnea HK och Linnea s hit så jag måste fixa lite nu !:) puss (:

Av Linnea Lindahl - 21 augusti 2011 16:24

Kom precis hem efter att spelat match mot Staffanstorps f.98/97Det slutade med en seger med 20 bollar :)Men nu ska man städa upp efter mig och Sara igår :s ! Skola imorgon, jippi ! ( not ) Ska bli kul, men läängtar inte direkt :)Puss. Lindahl

Av Linnea Lindahl - 19 augusti 2011 10:49

Hej :)Idag händer inte så mycket. Har precis bakat och snart ska man börja med lunchen :)Och det bara regnar i 190 !Jag helt enkelt skit väder !Men i kväll ska man träna och efter det ska man på tjejkväll :DKommer bild på klädderna sen :)

Av Linnea Lindahl - 17 augusti 2011 21:43

Ett andetag, en minut.En timme, ett ögonblick.Ett liv, ett öde.En saga, ett sult.

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards