linnealindahl

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea Lindahl - 30 november 2011 19:00

ohh, fy denna veckan har man sjungit  tre gånger och på fredag är det konsert :)

jaja, det är ju kul !

Sorry för att jag inte uppdaterat så mycket denna veckan, men det har varit ganska mycket med skolan..

haft spansk prov idag så har pluggat till det mycket ! 

På fredag är det engelsk prov & nästa vecka blir det No prov på 18 Sidor, BLÄÄÄ !

i helgen blir det inte mycket tid att plugga i heller :(

ska spela match & bort bjudna, ska även hinna med en sväng till staffanstorp :)

så på fredag ska jag & Hk plugga !

Imorgon kommer sara hit och vi ska baka pepparkakor (Y)

sen blir det badhuset med laget ist. för träning ;)

en ful smeckad vecka som sagt ! ;)


PUsssar ;)

Av Linnea Lindahl - 27 november 2011 19:04

Hejsan alla läsare :)


Nu har kvällen nåt sitt slut, men jag har hunnit en hel del :)

Jag har jul städat och jul pyntat :)

Jag älskar julen, det är super mysigt eller hur ?

jaja, här kommer lite bilder från ikväll !


             


Visst är det mysigt ? ;)


PUsssar ;)

Av Linnea Lindahl - 27 november 2011 19:00

Sm steg  2 F97 / här slutar vår resa ! :)


jaja, vad sak man säga om helgen vi började förjävligt, men det slutade syveränt ! ;)

är döds trött nu & har ont lite här och där, är en stolt tjej som för stå i mål för detta fina lag :)

vi fick många skador, lite synd ! : (

på torsdag ska det bli bad med laget ska bli sjukt roligt för det var det sisst iallafall ;)


PUssar ;)

Av Linnea Lindahl - 24 november 2011 15:56

Hejsan, dagen i dag har varit normal ! :)

Om ca. 20 minuter ska jag till frissan och klippa mig, blir nog bara lite på luggen & 

topparna ;)


JAJA, kommer kanske upp bilder på det sen, men vi får se ;)

imorgon ska jag till skegrie med några kompisar ska bli roligt !

vi ska laga mat kommer nog hem vid nio tiden :)


Här har ni en bild från dagen :


   

Av Linnea Lindahl - 23 november 2011 21:47

Hej, jag ligger här i min säng och tänker...Inte på ni vet vanliga saker som vad man ska ha på sig, om man gjort något dummt eller pinsamt. Nä mer på livet :)och vad som är meningen med det hela ...Ska man hitta sin dröm kille flytta till ett stort hus och få barn och barnbarn ? Eller ska man leva livet fult ut innan man tar färväl och dör ? Jag är nog mer den typen med det stora huset och många barn typen.Jag helt enkelt den tråkiga :)men varför ka det vara så svårt att bara leva ?Kan man inte bara få leva och dö ?Nähä, måste man plågas av smärta, kärlek & pinsam heter !Måste man ha killproblem och ha sårande vänner ?Ja det är väl en del av livet helt enkelt ;)Det är väl bara att leva med det & göra det fult ut !

Av Linnea Lindahl - 22 november 2011 18:26

Hejsan ;)


Detta är ett sorts nagellack som är mer som en olja !

man använderden ca. 1 gång om dagen & det ger värkligen resultat :)


det gör :


att naglarna stärks 

ökar växtligheten

fixar små sår 

tar bort orenheter 


riktigt bra och det funkar !  :)


finns i vanliga affärer med nagellack ! ;)

heter Myrraolja !




PUssar ;)  

Av Linnea Lindahl - 22 november 2011 18:21

Hej ;)


Nu har jag och simonsson bakat lite missbildade pepparkakor :P

men dom var goda ;)


snart blir det träning, kuligt jue !


 



PUsssar ;)  

Av Linnea Lindahl - 22 november 2011 14:45

Hej ;)


kom hem precis från gympan :)

Linnea simonsson kommer snart hit och då ska vi droga vampier diares (Y)

Ebba brobeck :http://fashionmylife.devote.se , min vän visa mig denna gryma hemsida (Y) 

där du kan se film och tv serier (Y) ( du måste kilcka på tv serier eller movies innnan du söker !

här har ni den länken : http://www.1channel.ch/ 

Man kan även se filmer som går på bio :)

jaja, nu kom hon så ska sluta ;)




PUsssar ;)  







Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards