linnealindahl

Alla inlägg under december 2011

Av Linnea Lindahl - 31 december 2011 23:45

GOTT NYTT ÅR på er alla kära läsare ;)


Nu sitter jag hos campo ( en familj som vi brukar fira med ;)

Har riktigt trevligt ! ;) vi är här med två andra familjer också !

Men snart ska vi ut och sjuta raketer så ... GOTT NYTT år ! ;)




PUsssar ;)  

Av Linnea Lindahl - 29 december 2011 18:58

Ledsen... för att jag sa att jag skulle lägga upp bilder på mina julklappar och inte gjorde det.


Hej, har så fullt upp vi spelar handbolls cup & det har vi gjort i tre dagar nu.. så har helt enkelt inte hunnit !

imorgon hinner jag inte iheller vi spelar B-FINAL  mot Heid ( ett lag från göteborg *

ska bli gött ! jag spelar ju inte, men får COATCHA  från bänken ... :)

jajajaj, nu tar vi hem skiten ( B ).


Så om jag hinner imorgon, kanske julklapparna kommer upp .... :)


PUsssar ;)

Av Linnea Lindahl - 27 december 2011 16:31

HEJ ;) 


Idag började Lundaspelen ;)

Jag är inte med och spelar tyvär ... :( fick inte !

en målvakt skulle stå över.. så jag fick denna gången ! :( <3

ikväll drar vi till Dryselius och ska äta pizza ;)

ska bli najs :) 



Imorgon kommer alla bilder på mina fina jul klappar upp :)

så checka då.... <3


PUsssar ;)  

Av Linnea Lindahl - 26 december 2011 12:01

Hej !Hinner inte blogga så mycket, men här kommer ett snabbt.Idag ska jag till staffanstorp, där bor min farmor & farfar.Vi ska fira jul med pappas släkt... Ska bli kul ;)PUsssar ;)

Av Linnea Lindahl - 24 december 2011 14:23

GOOOOOD JUUUL :)


våra gäster kommer lilte efter 1500, så vi håller på med sista tuchen nu typ :)

Bilder kommer upp på alla mina fina klappar som väntar under granen :) ( när dom är öppnade )


det ändå som fattas nu är snö :( <3 

kommer ni ihåg så mycket snö det fanns föra året ? gud vad mysigt det var :)

jaja, ska fixa ett par grejer innan gästerna kommer, så detta får bara bli ett kort inlägg ! :)


   



Många juliga PUsssar :)  

Av Linnea Lindahl - 23 december 2011 13:16

Hej, igår var det rena julkaoset i hela huset ;) 

julklappar över allt och alla städade hela tiden :)

vi ska fira julafton här hemma i år, så måste städa mycket och sånt ;)


idag blir det fira lillejul :) Vi brukar alltid göra det med mammas systrar och pappa.

vi ska fika på stan i år ska bli mysigt ;) Sen ska jag baka bröd till julafton  


   



Kameran följer nog med.   


PUsssar ;)

Av Linnea Lindahl - 21 december 2011 20:00

Hej ;)



LOVLOVLOVLOVLOV ! 


GÖtt ! :) ska bli skönt med julklappas stress och att träffa gammla släktingar ;)

SKolan dödar en iblan asså :( <3

så nu sitter jag i soffan och njuter va lovet ;)


 


Pusssar ;)

Av Linnea Lindahl - 21 december 2011 18:00

Hej ;)


UHH.... showen gick väl hyfsat :) 

NU är det LOV skönt ;)

Här har ni en bild på oss ;) 


 


PUsssar ;)

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards