linnealindahl

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Lindahl - 10 augusti 2011 20:02

Hej :)Kom precis hem från mormor & Lars .....nu ska jag och tjejerna ha lite myspys med filma & popcorn mm.Ska bli riktigt kul ! :)Vid 13 tiden stack jag med kusiner mamma och bror till kul huset och var där ett tag.Sen stack vi till mormor och Lars och åt middag imorgon åker vi kanske till smygehamn :)Och på fredag blir det nog tosselila ;) Men nu börjar filmen puss ;)

Av Linnea Lindahl - 10 augusti 2011 12:42

Hej :)


Här kommer lite bilder på Molly & Majken och jag :)

                            

    

Nu blir det norg kulhuset en stund med kusinerna och bror :)

Hejdå:)

Av Linnea Lindahl - 9 augusti 2011 09:20

Hej :) Om nån timme sitter jag i en bil på väg till engelholmsflygplats :)Där ska jag hämta mina två halv/kusiner Molly & Majken (L)sen stannar dom här i en vecka :) Det ska bli super kul om det kan bli lite sol, tack !En dag blir det nog tosselila om det blir fint väder :) Men bloggar mer om det senare kommer upp lite bilder då med :) Pussar Linnea :*

Av Linnea Lindahl - 6 augusti 2011 16:05

Hej :)


Idag blev det en dag på stan med bästa Ebba :)

Super kuligt handla lite småt, nu sitter jag och Ebba och bakar

muffins & kladdkaka ;) (JAMMIE )

Sen drar jag till mormor där man tillbringar natten i med att

mamma & pappa är på fest !



Kramar Lindahl :)

Av Linnea Lindahl - 5 augusti 2011 15:30

Hej :)


Har fixat en ny header med bästa sara, tack :)

Kom hit ca. 12, vi stack till willys och handla nuddlar för 3,99.

Sen handla vi melon på netto  2 för 15 kr.

Riktigt fin middag säkert 5-stjärnigt :D

Nu ska vi festa lite innan jag går på bio ikväll och ser ( ingen aning hur det stavas ), med sötaste Ebba :) <3


   Puss ;)

Av Linnea Lindahl - 4 augusti 2011 20:49

Hej :) Nu är man hemma igen :)Har haft kul i sommar stugan, men har saknat många vänner :)Vill bara att ni skulle veta det, hejdå ;)Ps. Jag har inte programet flash på iPaden så jag kan inte ladda upp bilder :( <3

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards