linnealindahl

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Linnea Lindahl - 29 september 2011 18:00

Ledsen för dålig uppdate ;(

Men det blir bättre, jag kommer nog kanske byta till blogg.se för då kan jag ladda upp via min Ipad , men om eller när så berättar jag det då ! ;)

Har haft en rätt okej dag idag har inte hänt något specielt, men imorgon åker man med klassen till Malmö och ser en föreställning sen blir det MC och hem :) och sen handlar man lite till tjejkvällen på lördag, när man ska till alexandra ;)

på lördag spelar man första serie matchen mot eslöv, dom ska få stryk ! 

Det ska blli kul :)


 Men nu sitter man hos sara och chillar vi har ätit lite, jag har gjort den lovade sminvideon HIHIHI :) snart ska vi tll träningen ( Y ) men här kommer lite bilder från dagen ( en komentar skadar aldrig ' <3 :


           

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards