linnealindahl

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Lindahl - 15 september 2011 16:30

Hej ;) Nu har man kommit hem från Eskilstuna & varit sjuk ! Och gått två dagar i skolan utan att uppdatera :( Det känns inte bra men det har helt enkelt inte blivit av :) Imorgon tar man tåget mot Eslöv station :)Där möter zozi den galna och Erika den sjuk upp en ;)Sen blir det lite party och godnatt ;* På lördag ska jag träffa dom finaste handbollspelarna (Y)Det blir en långdag med galna Hannah Engblom & Julia Nilsson :) kanske lommar Amanda Bladh in i bilden en stund annars träffar jag henne på söndag :) Jag slutar vi 14;00 sen åker jag och mamma in till Malmö och handlar skor, väl där droppar hon mig i Hyllie :)Så ser min helg ut men det kommer upp bilder ;)

Av Linnea Lindahl - 7 september 2011 17:40

Nu har jag skapat inlogg på spotlife ! Det är bara en bildblogg ! Den kommer bara att användas när jag är i Eskilstuna eller på semester ! :) Där kan jag blogga med bilder direkt från min Ipad så det är därför jag gör så här så läs på Bloggplatsen och så skriver jag om det har kommit upp nya bilder på spotlife.se

! :)


adressen ; Linn3alindahl.spotlife.se

Av Linnea Lindahl - 7 september 2011 17:28

Hej :)


På fredag morgon blir det Eskilstuna ! Det är en inbjudningscup vi ska åka till :)

Vi är borta fre - söndag och det kommer bli så jävla feeeeeeeeett !!!

ska fixa ett inlogg på en sida som heter spotlife ( en blogg jag kan blogga med bilder från min Ipad så att ni kan se vad vi hittar på i lilla Eskilstuna ! Men inte säker på att jag kan hitta ett öppet nätverk där, men jag tror och hoopas på det bästa :) så imorgon ska man packa och sen där det av läääääääängtar så mycket nu ! har lääängtat i typ veckor (hihi ' <3

 

Pussar Lindahl :)



Av Linnea Lindahl - 5 september 2011 20:22

Hej :) nu sitter jag i min säng och chattar med bästa Simonsson :) Har blivit klar med mössan nu :) Den blev fin, så den får hänga med till Eskilstuna :)Taggar till Eskil nu asså kommer bli så HIMMLA fett ! Lääääängtar :)

Av Linnea Lindahl - 4 september 2011 17:50

Kom hem för ca. 2 & halv timme sen :)

Har spelat cup både idag och igår, cupen hette Ystad open, och vi spela mot F97

tufft mot stånd, men vi spela bra i gruppen och blev två :)

Sen var det A-slutspletet idag det gick väl hyfsat om man tänker på att dom var ett år äldre. Vi slutade på 4-de plats. Och det är jag nöjd med ! :)


    KRAM :)

Nu ska man börja tagga till nästa helg, då blir det Philscup :)

Ska börja tagga genom att virka en ny mössa :)

Av Linnea Lindahl - 4 september 2011 17:41

Hej idag var jag med Tilda :)

Vi tog en tur på stan sen gick vi hem och var lite crazy ;D

Här kommer bilder på när jag och Tilda leker super hjältar :D


 

    

        hihi :)

Av Linnea Lindahl - 2 september 2011 07:54

Hej ;) Snart skola nue så det får bli ett ganska kort inlägg! Igår hade vi skol foto det blev ganska bra tror jag :) men ska försöka bättra min uppdatering nu men hejdå ;) <3

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards