linnealindahl

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linnea Lindahl - 1 februari 2012 16:49

Pusssar ;)  

Av Linnea Lindahl - 1 februari 2012 15:23

Ny månad. Nu tänker jag skita i allt gammalt och bara tänka framåt. 

Nu finns det bara en viktig ska på min lista, fokusera! 

Jag tänker börja med att ha filmkväll på fredag med ett gäng tjejer.

Vi ska se " låt den rätte komma in" alla har läst boken och hoppas på att 

den kommer att vara lika bra, tror faktiskt att det kommer bli rikitgt roligt :) <3 


Och nu när man ändå är igång så tänkte jag att vi tar en frågestund

Så fråga på :) om tre dagar kommer jag svara på alla ofentligt så alla kan läsa svaren, 

så klart då om jag får någon fråga ;) <3


Så skriv skriv !! ;) PUsssar ;) <3

Av Linnea Lindahl - 1 februari 2012 15:01

Hej, sorry för dåligt bloggande.. studiedag i dag :) Mår inte bra fortfarande tror jag har lite feber faktisk :(

Får se hur jag gör med träningen ikväll ! Får se om jag hoppar den :( <3

Idag har jag lagat mat, och tagit en promenad :) det var skönt sen tog jag en varm dusch och nu mår jag mycket bättre än innan, men ska bädda ner mig i soffan nu med en varm kopp te och en härligt " varm & go " filt :) <3

Ska titta på en film :) den heter The perfect man & är en av mina favoriter ;) <33

Pusssar ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards