linnealindahl

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Linnea Lindahl - 6 februari 2012 18:21

Jätteförkyld ! hatar att jag är förkyld hela tiden.... Varför just jag ? 

Så idag har jag varit hemma, imorgon kommer jag nog gå till skolan igen :) 

så att jag inte kommer att ligga för mycket efter! Det är en grej jkag saknar med lågstadiet..

Att på lågstadiet kunde man vara sjuk utan att man låg efter, men nu efter en dag borta så är man jättemycket efter ..

Tänk bara hur det kommer bli i framtiden, på gymnasite eller högskolan då räcker det nog bara att man missar

en ända lektion och sen får man plugga som ett djur för att komma ikapp :S

Men ska vila ut mig nu så att jag orkar med skolan imorgon (Y) inte för att jag längtar direkt 

men jag saknar ju klart vännerna direkt ! :) hihi ;)<3 


Men ska få i mig lite mat nu :) <3 


~varför kommer vintern alltid när våren ska börja ~

PUssssar ;) <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

 

Hej, jag heter Linnea Lindahl och har ett glat humör. Jag älskar att sjunga & spela handboll & umgås med mina fina vänner !

Hoppas ni gillar denna blogg :)

FÖLJ / KOMENTERA !

Fråga mig !

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards